Musgrave Marketplace
December 17, 2020
ZyLAB ONE
May 13, 2020

Ramontiek

  • Client:
    Ramontiek
  • Category:
    Website
  • Technologies:
    UI/UX, Front-end / Back-end Development
  • Project Size:
    1 Month

Ramontiek wou de eerste grootste ‘erotische beweging’ worden binnen Europa. Maar wou anders zijn dan zijn concurrenten d.m.v. uitstraling met stijl, klasse en respect.

Ramontiek is ontstaan door een uit de hand gelopen hobby, naast het organiseren van erotische feesten, wou Ramontiek ook groeien, hoe konden we dit realiseren d.m.v. zich online te promoten met een eigen website en zijn bijbehorende feesten die voorzien zijn van hoge kwaliteit flyers.

Het bedrijf Ramontiek vroeg aan ons hoe kunnen we zo snel mogelijk een gebruikersvriendelijk en stijlvolle website kunnen bouwen binnen de erotische branche, waarbij de gebruiker anoniem zich kan aanmelden voor de beschikbare feesten. Na meerdere keren gediscuseerd te hebben over de look and feel van de website kwamen we samen overheen dat we met een donkere website en gouden accenten de beste huisstijl hebben gevonden.

Van logo, flyers, kleding, promotievideo’s, nieuwsbrieven en natuurlijk de website hebben we een uniform branding kunnen neerzetten, waarbij de gebruiker zich weer weet te verbazen dat er ook bedrijven zijn zoals Ramontiek die hun nieuwsgierigheid wordt getriggerd om toch een kijkje te nemen binnen deze organisatie.


Ramontiek is in samenwerking gegaan met diverse online ticketsystemen om hun bezoekers meerdere mogelijkheden aan te bieden om deel te kunnen nemen aan beschikbare evenementen. Dit ging gepaard met zo’n éénvoudige bestel / aanmeld proces zodat de gebruiker herkenning en duidelijkheid had hoe de tickets besteld konden worden.

Populariteit

De website werd in het eerste kwartaal enorm populair ontvangen en kwamen er per dag enorm veel bezoekers. Deze bezoekers werden op de hoogte gehouden d.m.v. nieuwe updates, feesten en overige informatie om zo de bezoekers mee te nemen in binnen het bedrijf van Ramontiek.

Ramontiek organiseert meerdere feesten per maand, waardoor er veel variaties is voor ieder wat wils, deze flyers worden online op meerdere kanalen gepromoot zodat de promotie zorgvuldig wordt benut. Ramontiek is binnen een korte periode niet alleen gegroeid, maar is het ook begrip geworden!

Door dat er goed is nagedacht over wat Ramontiek in de toekomst wilt realiseren, is er een duidelijke stappenplan gemaakt waardoor we te werk gaan in fases. Hierdoor kunnen we bezoekers van Ramontiek meenemen in het gehele proces en krijgen we meteen ook de juiste feedback van wat, hoe, wanneer de gebruiker wat wilt.

Next case study

Routr
×

Hallo!

Welkom op onze website.
Vraag ons alles wat u wilt, of stuur een e-mail

× Hoe kan ik je helpen?